måndag 24 december 2007

Have yourselves a merry little christmas

En vy från ett vintervackert Luleå, långt härifrån. Jag önskar er alla en underbar jul med mycket vila, många skratt och lite eftertanke. Jag längtar efter, och tänker på, de mina samtidigt som jag funderar på året som gått och allt jag fått se och uppleva. Snart ett helt nytt, oskrivet år, med nya utmaningar, nya platser, nya möten.

Snart ska jag sätta mig i fåtöljen
med ett glas vin och ett par chokladpraliner för att mysa.
Men först: Från oss alla, till er alla -
vart ni än är - en riktigt god jul.

4 kommentarer:

Anonym sa...

En God Jul och ett Gott Nytt År önskar vi er långt där ute i världen.
Kramizzar från Ewa, Holger, Elin och Ida.

Anonym sa...

God jul även från oss Erik, Emil, Emma, Barbro, Börje, Margret, Karin, Olivia, Felicia, Anna-Stina.

Lilla Blanka sa...

Satt och strö-Googlade lite och kom in på din blogg av en slump :)
Det blev en hel del kul läsning, du skriver jättebra!
Jahapp jag får återkomma nån annan dag, det är ju trots allt jul och familjen börjar väl sakna mig... ;)
Ha en God Jul!
Mia

Sara sa...

Tack alla! Det värmer med julhälsningar och sådana kommentarer!