onsdag 7 november 2007

Mellan Umeå och Jhong-Li

Jag räknar kallt med att bli moster den här veckan. Och trakasserar flitigt min tvillingsyrra på facebook.

Jag: Att tackla folk är väl inte en rekommenderad aktivitet för höggravida kvinnor?
När kommer bebisen?

Hon: Du måste skaffa britneys nya om du inte har gjort det redan! Den är helt grym! Damn vad bra hon är!

Jag (bryr mig ganska lite om Britney just nu): Bebis?

Hon: Nope.

Jag: Bebis?

Hon: Noll bebis. jag har starka tvivel på att det kommer att bli någon. Tänk om jag för alltid har fastnat i barbamama!? Kan man vara säker på att det är övergående? Kan en graviditet vara kronisk?


Jag: HAR JAG BLIVIT MOSTER ÄN?

Och nu har jag inte hört n
ågonting sedan 7:58 och tar det givetvis som ett tecken!

2 kommentarer:

Eva sa...

Har du blivit moster än? =)

Sara sa...

Suck. Nä. Tusan vilken tid det tar.