onsdag 26 september 2007

Surfing Taiwan


Ordlös onsdags-bilder finns här.

17 kommentarer:

Sara sa...

Jag blev sa inspirerad, och fick en vision om att jag en dag ska bo i Biarritz, lära mig surfa och alltid ha vindrufsigt har och... kanske öppna en surfshop. Eller kanske inte. Det var ett infall, bara. ;)

Anonym sa...

Jag provade en gång, i Coffs Harbour, Australien. Jäsingen vad svårt det var. Att komma ut. Sen skulle man ju surfa också...

Michael sa...

Har oxa provat, pa Hawai. Det tog ett bra tag innan jag stod upp, men det gick till slut. Basta vara anda en Japan som forsokte. Han hade inte riktigt fattat det har med surfing. Han hade bradan upp och ner och lag och paddlade. Hmmm... vet inte vad det heter med fenan som ar under bradan hade han nasta i ansiktet! han holl pa sa dar i drygt en halvtimme! vi lag skrattade sa tarana rann. Han fattade verkligen inte vad som var galet.

Kent Filppu sa...

Det är bra med ideer och inspiration. Själv så har jag aldrig vågat mig upp på en sån där bräda. Det ser för svårt ut. Då ligger nog golf eller dykning närmare till hands.

Anonym sa...

Modigt av dig att vilja våga. Själv skulle jag aldrig i livet göra det. Men titta gärna på bifogade länk, det är min brorson som är så här djärv.

http://isurf.nordicsurfers.com/isurf/wp-content/img_0725_2.jpg

Della sa...

Surfing är nog inte min grej, men det ser kul ut. Ska det vara vatten inblandat så får det nog bli snorkling för min del.

Unknown sa...

Testade kneeboarding i NZ, kan inte gått bra för det blev bara en gång..

Miss Marie sa...

jag skulle ocksa garna bo i biarritz o lara mig surfa... men det forblir nog en drom.. :)

Admin sa...

Infall och drömmar måste man ha. Du får ingen konkurrens med surfshopen från mig iaf - det är inte min grej :-) Men jag sitter gärna på stranden i skymningen o tittar på, lat som jag är!

Sarah sa...

Blir sugen på att ligga på stranden!

Anonym sa...

Jag har aldrig testat själv men det ser härligt ut.

Anonym sa...

Har aldrig testat att surfa och har aldrig varit särskilt sugen heller. När jag ser bilden längtar jag mest till värmen... :)

Åsa sa...

Surfa ser urmysigt ut men skulle det inte funka för en med dålig balans att bara ligga på mage på brädan och paddla runt? ;)

Åsa sa...

Låter som ett härligt infall! Det vore väl en ypperlig tillvaro att få fysisk träning utomhus samtidigt som man får betalt ;)

Sara sa...

Ja, eller sa ska jag satsa pa "japan-style" surfing? Att ligga pa brÄdan och paddla lite med fingrarna. Kanske kan man till och med läsa nagot samtidigt? ;)

Akira ♥ sa...

Man måste få drömma... härlig bild!

Nejma sa...

Haha, "japan-style" är nog mer min grej. Fast fenan i ansiktet känns lite obekvämt. Men jag tror nog jag väljer att slappa på en luftmadrass i vattenbrynet, är inte så modig av mej.