lördag 15 september 2007

Luftombyte

Om Antonio på Antonio's travel fått allting rätt så ska vi åka till Hong Kong om två veckor...
Och om vi lyckas få ihop det med logistiken så sticker vi till Kenting redan nästa helg. Vi räknar med årets första sol-session. Men man vet dessvärre aldrig med vädret på Taiwan. Eller, det är fel, man vet nästan alltid med vädret. Att det regnar.

Den här morgonen har jag för övrigt ägnat åt att flitigt doppa croissanter i kaffe, läsa ut en bok
och städa badrummet.

Sweet. Men inte s
å mycket att skriva hem om.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tog mig ett par dagar att lära mig gilla Kenting, Taiwaneserna hade hausat det så jag trodde jag skulle till värsta bästa thai stranden. Först blev jag besviken, sen började jag ändå tycka om det. Särskilt när vi kom upp lite högre o hade ustikt över det hela..

Hur är det nu?

Detta var liksom forntid, 12 år sen..

Sara sa...

Numer tar vi allt taiwaneserna säger med en nypa salt, enligt dem är kenting paradiset på jorden, enligt utomsocknes är det... sådär. Jag återkommer med rapport.