onsdag 12 september 2007

Huvudsaken är att det matchar

19 kommentarer:

Sara sa...

Hjälmen bör matcha antingen dina lackpumps, färgen på din vespa eller på Chanelkopian du har över axeln. ;)

Anonym sa...

HA, jag trodde det var tillbehörsaffären till någon ny sorts taiwanesisk biljard.

Admin sa...

Jag trodde det var trendiga påskägg! Men som hjälm... inte mycket skydd va?

Anonym sa...

Vi första anblick trodde jag det var godis. En rolig hjälm skulle man ju ha.

Anonym sa...

haha söt jordgubbshjälm :)

Michael sa...

Om det motivet far flera att ta pa sig hjalmarna i det har landet, sa skicka over ett lass! :) Visserligen borjar det bli battre med hjalmar har i Thailand, men fortfarande mycket att onska.

Krokofanten sa...

Tänk att slå huvudet i med en sån på knoppen... Det blir ju som ett stämjärn... Som Kalle Anka på Julafton...

Åsa sa...

Kul idé, kanske en affärside för någon händig målare i Sverige för att göra cyckelhjälmarna poppis. För vem kan neka till att en fin hjälm är roligare än en ful.

Anonym sa...

Heh, vilken bra idé! :)

Åsa sa...

"Huvudsaken är att det matchar" - Eller hur! Vad kul! Jag vill ha flera roliga cykelhjälmar så man kan ta olika vid olika humör också :)

Nässelblom och choklad sa...

Imponerande. Vilken variation, självklart är det roligt att matcha!

Anonym sa...

*Ha-ha!*
En sån kul bild! Vet inte varför, men jag tänkte på bowlingklot när jag såg fotot.

Unknown sa...

Trodde det var Taiwanesiska påskägg, men så är jag också utmattad efter flygresan:)

Anonym sa...

Vad fina! Tänk om man hade så många att välja på :-)
Dottern har en med hajar som hon gillar.

Sofia Eriksson sa...

Ser att fler än jag trodde att det var ägg först! Vilken massa cykelhjälmar!!

Sarah sa...

Gud vilken rolig bild. Fick kolla många gånger innan jag såg att det var hjälmar!

Pumita sa...

Biljardbollar var det första jag tänkte på när jag såg bilden... men sedan upptäckte jag att det inte var så många siffror på. Kul bild!

Anonym sa...

Trodde också det var bowlingklot först. Klart coola hjälmar!

Kent Filppu sa...

Jag ser att fler än jag tänkte på bollar, men onekligen en kul och färggrann bild.