onsdag 19 september 2007

Hungrig?



17 kommentarer:

Kent Filppu sa...

Det är visst någon som kan konsten att laga och lägga upp mat för ögat. Vilka färgkombinationer. Tur att jag nyss ätit middag, annars kanske jag skulle börja tugga på skärmen.

Unknown sa...

Min privata kock ska va Japan alltså. Hittar tonkatsu där, är det tempura också?
tonkatsu såsen är visst baserad på ett europeiskt recept och det är en japansk version av wienerschnitzel..hungrig blir man i vart fall

Michael sa...

Ajaja....det har var fel tidpunkt att titta pa den har underbara bilden. Klockan ar snart 10.00 och jag har inte atit frukost an. Kan hora min mage kurra.

Sara sa...

Taipei berömmer sig av att kunna bjuda på den bästa asiatiska maten i världen. Och jag tror att det är så. Man hittar suverän mat från Japan, Thailand, Korea, Filippinerna, Vietnam... Nu blev jag hungrig, men här är det lunchdags!

Sara sa...

Fotavtryck, alldeles riktigt, det är tempura!

Anonym sa...

Jag vet inte jag. Visst, det är fint och så, men jag tycker japansk mat ser bättre ut än den smakar många gånger.

Är Taipei bäst i världen på asiatisk mat? Då måste jag haft otroligt dåliga matguider, för värre mat har jag bara ätit i Hong Kong.

Det var samma personer som valde restaurang där förresten, så det kanske är de som är usla...

Åsa sa...

Trots att jag just har ätit frukost blir jag såååå sugen på att slå mig ner och ta för mig. Ser underbart gott ut.

Krokofanten sa...

Hjälp vad gott det ser ut... Jag har ju precis ätit frukost... :o(

Sarah sa...

Mums, jag älskar japansk mat och vill ta för mig!!!! Underbar bild!

Anonym sa...

Visst är det färggrannt och fint upplagt. Men jag vet inte om jag tycker att allt ser så gott ut. Men det kanske det är.

Nässelblom och choklad sa...

Åh, så vackert upplagt allt är. färg och form - ja, allt är så otroligt estetiskt och snyggt.

Anna-Eva sa...

Hut tror du min skorpa smakar efter en titt på det där :(
Härlig bild!

Nejma sa...

Helt klart fel bild att titta på när man fastar. Det är ju ramadan här i Marocko nu. Men i år fastar jag inte. Tur nog! För jag blev fruktansvärt suktad av din bild!

Thérèse sa...

Ser verkligen gott ut!

Åsa sa...

Haha, fler än jag som valt "fel" tillfälle att kika in här ;) Det vattnas ordentligt i munnen nu!

Anonym sa...

Ja, nu blir jag verkligen hungrig!
Sådana färger, en sån fräschör över det hela, plus att bilden är helt suverän!

Pumita sa...

*dreglar* Det borde vara förbjudet att visa såna bilder när andra precis har ätit middag. ;)