onsdag 8 augusti 2007

En skymt av medelhavet


18 kommentarer:

Sara sa...

Inte från Taiwan, men från Frankrike (ett utslag av min hemlängtan, kanske?)
Det här är en kyrkogård i Sète, södra Frankrike, med väldigt vacker utsikt...

Unknown sa...

Och härliga kontraster med färgerna i bilden..Godmorgon från Thailand. Hoppas tyfonen blåser bort..

Anonym sa...

Där skulle jag kunna vila i frid.

Håll i hatten!

Thomas & Jenny sa...

Vilken härlig bild, fridfull...

Åsa sa...

En stund i ensamhet på denna plats och man är redo för nya äventyr.

Anonym sa...

Härlig bild!!!

Anonym sa...

Oh, vilken ljuvlig bild.

Miss Marie sa...

Verkligen en fin bild, där skulle jag inte ha något emot att vila när allt är slut.

Marsala sa...

Även jag blev fylld av frid. Här skulle jag kunna sitta länge och... göra ingenting

Admin sa...

Här finns nog lycklig döda... om sånt är möjligt. Vackert!

Anonym sa...

FRANKRIKE OCKSÅ? Ojoj. Kan inte säga annat än att jag önskar jag vore där.

Cissi sa...

oj där önskar jag att jag var

Michael sa...

Perfekt ställe och utsikt för en god frukost!

Sofia Eriksson sa...

Det ser ljuvligt ut!!

Sara sa...

Det är en ljuvlig plats... För minnen, för hågkomst, för att dra djupa andetag och tömma huvudet på tankar.

Carin sa...

Fantastiskt fin färgkombination! Annorlunda vinkel, jag gillar verkligen bilden!

jagopip sa...

fanatstikst foto-kreativa ungar

Sara sa...

P: NÄr ska du sluta kalla mig unge? ;)