onsdag 17 oktober 2007

The place to be

Sedan i går kväll is har jag blivit virtuellt petad på, kramad, pussad och high-fived. Jag is har dessutom bjudits på en lättöl och en cosmopolitan och fått veta att jag är most likely att get out of trouble by smiling, save the world from global warming och att överdosera på sushi.
Därutöver is har jag fått intressanta meddelanden från människor jag inte känner. I stil med: Hello, my name is Stan Wu, are you from Sweden?

Jag is undrar vad vi gjorde innan vi hade facebook?

3 kommentarer:

Eva sa...

Facebook är bra till mycket, och ett otyg i lika stor utsträckning..=) Hoppas du inte blir slukad.. =)

30 min för att få en taxi!??! I Taipei?!??! Var det mitt under själva tyfonen då eller? Låter otroligt märkligt.. Det lär man ju i alla fall inte få uppleva många gånger här.

Baibai!

Miss Marie sa...

Jag kanner igen mig! Facebook ar verkligen ett bra satt att halla kontakten, men man kan bli tokiga pa alla funwalls, superwalls och drinkbjudningar! :)

Gillar din sista kommentar, Jag is... :D

Thérèse sa...

Jag gick med men gick ganska omgående ur facebook , förstod faktiskt inte vitsen med det.