torsdag 25 oktober 2007

Mina vilda drömmar.

Ännu ett av alla dessa likhetstest på facebook. Det här hette your wildest dreams och gick ut på att rangordna tio vilda alternativ från det man mest drömmer om till minst.

Min topp tre var:

1. Vinna miljoner
2. Vara filmstjärna
3. Vara president

S
å frågade jag C vad han satte högst.
- Travel in time.

Travel in time? Jag fattar inte hur han tänker! Det hade jag längst ned p
å min lista. Jag fattar inte hur man kan vilja resa i tiden? När man kan vinna miljoner?

4 kommentarer:

Fatta läget! sa...

Det är inte många kvinnor som fattar sånt....

om du kan resa bak och fram i tiden så kan du väl vinna miljoner på lotto varje vecka.....

förresten vart i Taiwan bor ni? Har läst genom en del av det du har skrivit..... Fan va du klagar på landet da... dessutom tycker jag att en hel del inte stämmer...

Jag hade inte problem alls att få min kaffe som jag ville... espresso eller machiato utan socker eller karamel. Enkelt, säg hot coffee no sugar no milk om du vill ha svart kaffe.... och varm.

Du fattar väl att du får bara bra kaffe på riktiga caféer.... tex. 85´c eller nåt liknande billigt och bra.

Och snälla hittar en LV kopia till mig så du grym.... du vet att det är totalt förbjudet i Taiwan att kopiera saker.... det kanske därför kopierna du har sett är helt fel stavat.....

Jag tror att du har haft enorma kommunikationsproblem, och det leder till att du totalt missförstår taiwaneser.....

Du ser lite mix ut.... är du halv asiat och halv svensk???

ja ja sköt om er.... mvh Felix Liu

Linnéa sa...

Känns som om Hr. Felix redan lyckats med konststycket att resa i tiden, låter som om han kommer från sjutton-artonhundratalet sådär.

Med det sagt så skulle jag nog också vilja kunna resa i tiden... Men jag skulle också kunna nöja mig med en alldeles vanlig teleportör, så länge.

Anonym sa...

jag väljer också miljonerna, alla gånger!
vad bra att du har fått en utförlig beskrivning av hur du ska gå tillväga när du vill beställa kaffe. nu går det nog bättre ska du se, stumpan!

Sara sa...

Ja, vi kvinnor kan kan ju vara lite korkade ibland.
Och är kopior förbjudna sa finns det givetvis inga.
Dumt av mig.