söndag 29 juli 2007

25 år och 36 månader

Grattis till oss! Det är inte roligt att fira födelsedag själv, med sin enäggstvilling på andra sidan jorden... Fotot är redan ett par år gammalt, innan F började vara gravid i sjätte månaden, och långt innan en galen taiwanesiska satte saxen i mitt hår. Okej, nu ska jag väcka C , vad gäller födelsedagar har vi en inomäktenskaplig kulturchock. Jag firar på morgonen, han på kvällen. No breakfast in bed, alltså.
Men jag har fått paket på posten. Jag känner mig mycket bortskämd. Jag älskar paket! Vem gör inte det?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Hoppas du får en underbar födelsedagssöndag.

Sara sa...

Thanks, D!

Unknown sa...

Grattis! 生日快樂

Jäg är Taiwanesiska i Sverige. Jag är mycket glad att jag har upptäckt din blogg. Min svenska är inte så bra, men jag försörker läsa mer om den här fina blogg!

vänlinga hälsningar
Sweetchoklad