tisdag 1 januari 2008

Tokyo var kärlek vid första ögonkastet






6 kommentarer:

Pumita sa...

Superfina bilder! Jag förstår att du trivs. Ha en fortsatt trevlig resa!

Sara sa...

Tack! Jag kommer att ha hundratals bilder efter den här resan, och en blogg är kanske bättre ân diabildsvisning i flera timmar för ointresserade släktingar? ;)

Nässelblom och choklad sa...

Vilka härliga bilder. Jag blir helt förälskad i de små figurerna med röda mössor och alla blommor. Är det någon typ av gravar eller vad är det? Gott Nytt År och ha det så kul!

Sara sa...

Nu har jag tagit reda på mer om de små rödhättade figurerna.. Man lär sig mycket nytt!
Blir ett eget inlägg...

christel sa...

Härliga bilder och fina inlägg! Jag gillar också Tokyo och är lite avis på dig som är där nu.. Ha fortsatt trevlig resa!

Sara sa...

Christel, det varkar som att alla som kommer hit förälskar sig i staden, och landet. Jag längtar också efter att se mer av Japan, och en dag vill jag resa till Hokkaido, men det blir inte den här gången...