onsdag 23 januari 2008

Sara doesn't live here anymore

Vi kan inte fortsätta så här längre.
Äventyret i Taiwan är över, och Taiwan mon amour har spelat ut sin roll. En bloggerska måste veta när det är dags att släppa taget och gå vidare.
Så nu får ni ändra länkar och listor, till
http://frenchcreme.blogspot.com/

Eller bara klicka .

Men det är en blogg under konstruktion, mellan aperitifs och strandpromenader har jag inte hunnit göra n
ågonting åt den. Hav tålamod.

S
å... Exit Taiwan. Entré: La douce France!

4 kommentarer:

Pumita sa...

Ja, men flytta är helt ok. Att sluta blogga... det accepteras inte. ;)

Anonym sa...

Kommer att sakna dina avslappnade kommentarer till alla tokigheter som man som utlänning upplever i Taiwan. Den där småfranska brytningen som man skönjer gjorde det heller inte mindre intressant för en svensk att läsa. Jag vägrar dock att kapitulera för allt franskt, även om du självklart måste ställa upp för dina inlaws. ställer de upp för dig förresten? Jag känner ingen fransman/fransyska som med något slags ödmjukhet ser på vrt land mer än de som bor här.

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Hahah, kraschade min laptop när jag var på denna site förra gången jag var här. Och för de senaste 2 månaderna har jag letat efter denna blogg, så tacksam jag ligger det på nytt! : D